UPC - poskytovatel kabelové televize a internetu

 

 

S UPC mám již několikaleté zkušenosti, využívám jak příjem kabelové TV, tak i internetové připojení.

 

klientské centrum

O dlouhých minutách než se spojíte s operátorem jejich klientského centra již bylo napsáno mnoho, kéž by alespoň UPC zřídilo pro tyto situace bezplatnou linku - možná by se klientům zavděčili. Každopádně znám situace, kdy se Váš účet za telefon (v měsíci, kdy řešíte nějaký problém) přiblíží hranici paušální ceny za služby UPC. Společnost sice avizuje jak na svých webových stránkách, tak i operátoři Klientského centra, aby klienti hojně využívali jejich kontaktního formuláře na internetu, nicméně mé zkušenosti s touto variantou kontaktu s UPC jsou špatné. Proto v případě jakýchkoliv problémů kontaktuji UPC telefonicky, popřípadě dopisem.

slevy za uznání reklamace

Téměř pravidelně reklamuji u této společnosti dodávku objednaných služeb, je to totiž jediná možnost, jak se domoci svých práv. Chci upozornit, že UPC nedokáže a neakceptuje kumulování těchto slev. Jako příklad mohu uvést situaci, kdy jsem po uznané reklamaci dostal 10% slevu na internetové připojení, což ale vyvolalo v systému UPC zmatky a od dalšího účtovacího období mi místo balíčkové slevy přišla faktura, kde všechny tři služby byly započítány zvlášť a tudíž celková částka vzrostla. Bohužel se celá událost stala v době, kdy mi UPC "darovalo" STB (viz níže) a já si toto zvýšení ceny vyložil jako příplatek za digitální příjem TV signálu. Celou záležitost jsem samozřejmě reklamoval, načež mi UPC poskytlo další slevy, tentokrát již na všechny tři služby. Bohužel ona 10% sleva se již do této nové nezahrnula.

set-top-box

Přechod na digitální příjem TV signálu v síti UPC se provádí zakomponováním tzv. set-top-boxu (STB). Podle slov technika, který mi přišel STB nainstalovat se nejedná o klasický STB, ale o zkvalitnění signálu, který k vám přitéká skrz kabel (otázka co je na tomto pravdy). Nicméně způsob jakým UPC tuto změnu prováděl konkrétně u mě, byl minimálně nestandardní. Nejprve mě kontaktovala telefonicky nějaká paní (pravděpodobně z telemarketingového oddělení) a informovala mě o snaze UPC zkvalitnit příjem TV programů právě instalací STB, zároveň mě ujišťovala, že celá záležitost je bez jakéhokoliv navýšení měsíčního paušálu.

Ovšem ani se zapojeným STB není příjem TV signálu bez problémů. Obraz se čas od času zasekne, popřípadě rozkostičkuje, což je neduh dnešního digitálního příjmu TV signálu. Jsou období, kdy je tento problém markantnější než obvykle, dokonce do té míry, že zaseknutí trvá i půl minuty. Bohužel po ohlášení této závady vyslali ke mně technika, který ale konstatoval, že je to normální. A já se tedy ptám, proč UPC spustila tuto službu, když ví, že kvalita je nedostačující a že je běžné (jak tvrdí jejich technici), že se čas od času obraz rozkostičkuje či dokonce zasekne? Paradoxem ovšem zůstává, že si UPC účtuje o stokorunu více oproti příjmu analogového vysílání.

FUP

V minulosti, kdy UPC ještě aplikovala FUP (fair use policy) se vám mohlo, stejně jako mě stát, že vám z ničeho nic UPC snížila rychlost připojení k internetu. I mě se toto stalo. Po okamžitém kontaktování jejich klientského centra se mi operátorka snažila vysvětlit důvody tohoto kroku. Bohužel byl jsem natolik rozčílen, že jsem se, místy i nevhodnými výrazy, domáhal okamžitého vrácení původní rychlosti připojení, což se nakonec také stalo. A vysvětlení? UPC zjistilo, že z mé IP adresy odchází velké množství spamů, které jim zahlcují síť a tudíž sáhli k tomuto kroku. Až následně se zjistilo, že někdo skrz mou IP adresu rozesílal spamy. A ponaučení? Za zabezpečení svého počítače zodpovídá každý klient sám, což je naprostá pravda.

internet 

Závěrem bych rád vyzvednul internetové připojení společnosti UPC, které je momentálně podle mého názoru jedno z nejlepších na trhu poměrem cena x výkon. Pokud bydlíte v oblasti pokryté kabely UPC, těžko budete hledat adekvátní konkurenci.

 

Diskusní téma: UPC

Datum
Vložil
Titulek

problem s placenim

Važni UPC klientecke centrum. Nevim kde se obratit se svym problemem ,uz jsem to zkoužela na upc ,ale ti mě odkazali na vas.Muj problem zacal kdyz jsem si poridila pocitac ktery me byl zapojen 26.6.2008 smlouva 5769164 na jmeno Anežka Jíchova Gustava klimenta 3)¨710 Havirov město.Bylo dohodnuto ze cervenec a srpen zaplatim slozenkou a za mesic zari bude stazen ze sipa to se taky stalo sipo cislo 5494226140 .Ale problem je ten ze do dnesniho dne jsem od vas nedostala slozenku. Muj syn k Vam volal 4x a ja 3x a vzdy me bylo receno ze ji uz posilate.Naposledy minule pondeli.JA jsem za kazdy hovor zaplatila pres padesat korun coz uz bych mela urcite zaplacenou slozenku.Proto jsem se rozhodla vyuzit tuto cestu .ale nevim jestli uspeji.Jsem uz postarsi dama a na pocitaci se teprve ucim.Tak jestli jsem se nespravne vyjadrovala tak prominte,nebo to delam po prve. Doufam ze me pomuzete nebo poradite kde se obratit s pozdravem Anezka Jichova

Vyhledávání

camelfox © 2008 Všechna práva vyhrazena.