VODAFONE

 

K Vodafone jsem přešel v roce 2007 po dlouhých pěti letech u T-mobile (dříve Paegas) a s jejich službami jsem vcelku spokojen. Problém nastal až ve chvíli, kdy jsem si u Vodafone pořídil zvýhodněný telefon a jelikož jsem již tuto možnost jednou využil, musel jsem si pořídit druhou simkartu s tarifem NABITO 350 na půl roku. U svého stávajícího telefonního čísla jsem si snížil tarif NABITO 350 na ODEPIŠ, abych nevyužíval dvě čísla se stejně velkým tarifem. Bohužel ve chvíli, kdy jsem byl připraven zrušit ono nové telefonní číslo, jsem operátorku na infolince poprosil také o následné zvýšení tarifu u mého primárního čísla opět na tarif NABITO 350. Poté mi ale zavolala jiná paní z Vodafone, že nové číslo mohu zrušit až o měsíc později a zároveň jsem ji tedy požádal o zrušení změny (zvýšení) mého tarifu ODEPIŠ na NABITO 350, respektivě odsunutí této změny. To ale nešlo a tak paní měla provést pouze storno mého požadavku o zvýšení tarifu s tím, že si za měsíc požádám znovu. Ale skutečnost byla jiná, k tomuto stornu nedošlo a najednou jsem měl dvě čísla s tarifem NABITO 350. Evidentně systém společnosti Vodafone toto nezvládnul nebo ona paní storno neprovedla tak, jak slíbila.

 

Celou věc jsem tedy písemně reklamoval. O výsledku reklamace a dalšího vývoje budu informovat.

 

Po zhruba 14 dnech Vodafone odpověděl, chybu přiznal a přislíbil v následujícím vyúčtování zohlednit případnou kompenzaci po přepočítání provolaných minut a odeslaných sms, tak jak by tomu bylo v případě tarifu ODEPIŠ.

 

Kéž by takhle jednali i ostatní

Diskusní téma: VODAFONE

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

camelfox © 2008 Všechna práva vyhrazena.